Novosti

Radionice pogledaj me, ponavljam se i zašto ovaj kut?
Održane su dvije radionice u Domu Sv. OŠ Matej Viškovo za djecu od 3. i 4. razreda. Radionice su osmislili i vodili istraživači s Matematičkog fakulteta Vedrana Mikulić Crnković, Bojan Crnković i Ivona Traunkar. Radionica “Gledaj me, ponavljam se” održana je za 22 učenika 3. razreda, a radionica “Čemu ovaj

Moramo to raspraviti!
Prof.dr. sc. Vesna Kovač s UNIRI-ja je održala radionicu u Prvoj riječkoj hrvatskoj gimnaziji. Glavni cilj radionice bio je upoznavanje diskusije kao učinkovite metode komunikacije i metode učenja. Tijekom prve faze radionice učenici su naučili više o raspravi i njenoj strukturi; svrha i ciljevi rasprave; empirijski rezultati o koristima za

Kako zadovoljiti koncept zelenog grada i održive gradnje?
Izv. prof. dr. sc. Sanja Dugonjić Jovančević i doc. dr. sc. Paulina Krolo sa UNIRI-a održali su radionicu u OŠ Vladimir Gortan. Održivi urbani razvoj, projektiranje i izgradnja postaju sve važnija pitanja s razvojem klimatskih promjena. Potrebno je podići svijest o problemima klimatskih promjena i njihovoj povezanosti s gradnjom. Planiranim

Što ja mislim o tome? Radionica kritičkog mišljenja i medijskog opismenjavanja
Doc.dr.sc. Iva Buchberger održala je radionicu sa ciljem da upozna srednjoškolce s pojmom kritičkog mišljenja te promišljanju o vlastitom procesu formiranja mišljenja i stavova. Radionica je uključivala i grupnu raspravu o traženju, istraživanju i vrednovanju informacija i izvora informacija. Primjer koji je korišten za raspravu je: trebaju li roditelji djeci

Jezik vremenske prognoze
Dr.sc. Vanessa Vitković Marčeta, sa suradnicima sa UNIPU-a, Teodorom Fonović Cvijanović, Samantom Milotić Bančić održala je radionice na temu Jezik vremenske prognoze. Znanstvena terminologija prilagođena je mlađim uzrastima da bi im se približila važnost klimatskih istraživanja i spoznaja. Naglasak je stavljen na brojne jezične metafore koje se koriste u meteorologiji

Klimatske promjene i utjecaj na živi svijet
Znanstvenik sa Prirodoslovno-matematičkog fakulteta u Puli, Neven Iveša posjetio je 6. razred Monte Zara Osnovne škole u Puli gdje je održao edukativnu radionicu na temu klimatskih promjena i njihovog utjecaj na živi svijet. Fokus radionice, osim invazivnih vrsta algi u Jadranskom moru, bili su termofilne ribe i rakovi s obzirom
Projekt Reconnecting Science with the Blue Society – Blue-connect 2.0 financiran je sredstvima Europske unije u okviru HORIZON-MSCA-2023-CITIZENS-01 poziva. Broj ugovora: 101162569