Novosti
Mamci i varalice (p.s. radionica nema veze s ribolovom)
Ivana Miočić sa UNIRI-a održala je radionicu namijenjenu učenicima srednjih škola. Cilj radionice bio je potaknuti učenike na razmišljanje o problemima akademskog nepoštenja i važnost etike znanstvenog istraživanja za razvoj i funkcioniranje društva. Cilj je bio potaknuti učenike da preuzmu aktivnu ulogu u sprječavanju nepoželjnih ponašanja/prakse s kojima se susreću
Matematički trikovi s kartama
Radionicu su osmislili i vodili istraživači s Matematičkog fakulteta u Rijeci Vedrana Mikulić Crnković, Bojan Crnković i Ivona Traunkar za djecu četvrtih razreda u Osnovnoj školi Gelsi u Rijeci. U radionici „Matematički trikovi s kartama“ sudjelovalo je 17 djece 4. razreda.
Matematika virtualne stvarnosti
U Prvoj sušačkoj hrvatskoj gimnaziji u Rijeci Vedrana Mikulić Crnković održala je predavanje „Matematika virtualne stvarnosti“ na kojem su se učenici upoznali s novostima današnje tehnologije 3D VR kamera te matematičkim osnovama za izradu slika i videa snimljenih u 360 stupnjeva. Tijekom predavanja učenici su “putovali” kroz povijest, od razvoja
Radionice “Prebroj me i oboji me” i “Vremeplov”.
Radionice “Prebroj me i oboji me” i “Vremeplov”održane su za djecu prvih i trećih razreda u Osnovnoj školi Sv. OŠ Matej u Viškovu. Radionice su osmislili i vodili istraživači s Matematičkog fakulteta Vedrana Mikulić Crnković, Bojan Crnković i Ivona Traunkar sa UNIRI-a. Radionica „Prebroj me i oboji me“ održana je
Radionice pogledaj me, ponavljam se i zašto ovaj kut?
Održane su dvije radionice u Domu Sv. OŠ Matej Viškovo za djecu od 3. i 4. razreda. Radionice su osmislili i vodili istraživači s Matematičkog fakulteta Vedrana Mikulić Crnković, Bojan Crnković i Ivona Traunkar. Radionica “Gledaj me, ponavljam se” održana je za 22 učenika 3. razreda, a radionica “Čemu ovaj
Moramo to raspraviti!
Prof.dr. sc. Vesna Kovač s UNIRI-ja je održala radionicu u Prvoj riječkoj hrvatskoj gimnaziji. Glavni cilj radionice bio je upoznavanje diskusije kao učinkovite metode komunikacije i metode učenja. Tijekom prve faze radionice učenici su naučili više o raspravi i njenoj strukturi; svrha i ciljevi rasprave; empirijski rezultati o koristima za
Projekt Reconnecting Science with the Blue Society – Blue-connect 2.0 financiran je sredstvima Europske unije u okviru HORIZON-MSCA-2023-CITIZENS-01 poziva. Broj ugovora: 101162569