Bojana Vignjević Korotaj sa UNIRI-a održala je radionicu u Prvoj riječkoj hrvatskoj gimnaziji. Ciljevi radionice bili su upoznati srednjoškolce s pojmom stereotipa, predrasuda i diskriminacije kroz korištenje humora kao jednog od oblika ljudske komunikacije, promisliti o vlastitim stavovima o stereotipima, predrasudama i diskriminaciji te ih upoznati. pojmu socijalne distance i rezultatima istraživanja na tu temu. Učenici su prvo trebali odabrati ime svoje grupe (mogli su birati između različitih nacionalnosti). Ukratko smo komentirali zašto i kako su se odlučili za ime grupe. Učenici su zatim zamoljeni da pokažu gif, video ili ispričaju vic koji im je bio smiješan unutar manje grupe (šala može biti povezana s imenom njihove grupe (nacionalnošću), ali ne nužno). Zatim smo zajedno razgovarali o tome što im je obično smiješno i zašto. Nakon toga su dobili viceve koji koriste stereotipe o različitim skupinama ljudi (razlikuju se po nacionalnosti, vjerskim uvjerenjima, seksualnoj orijentaciji i sl.). Zadatak je bio vidjeti je li im neka od šala smiješna i zašto. Učenici su zaključili da postoje drugačija pravila kada je riječ o humoru te da se ide po tankoj granici između smiješnog i uvredljivog. Zatim su definirani pojmovi stereotipa, predrasuda i diskriminacije te se razgovaralo o socijalnoj distanci i rezultatima istraživanja na tu temu.
Posljednji dio radionice uključivao je grupnu raspravu o tome može li humor biti apsolutno subjektivan, gdje je granica između smiješnog i uvredljivog, te kako stereotipi mogu utjecati njihovu svakodnevnu komunikaciju. Komentirali su i vlastitu percepciju socijalne distance prema određenim skupinama ljudi.
Znanstveni park
Učenici Osnovne škole Starigrad Paklenica imali su priliku sudjelovati u projektu Znanstveni park, provedenom pod vodstvom Sveučilišta u Zadru. Ovaj projekt osmišljen je s ciljem promicanja